مورایس و سپاهان در بن بست

Print Friendly, PDF & Email

شنیده می‌شود این مربی پرتغالی در بین هواداران سپاهان محبوبیت چندانی ندارد و مورایس از این موضوع بشدت ناراحت است و این می‌تواند عامل قطع همکاری مورایس با سپاهانی‌ها شود

به گزارش ایلنا، اوایل تابستان 1401 بود که ژوزه مورایس سرمربی پیشین الهلال عربستان و دستیار خوزه مورینیو با عقد قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد. زردپوشان اصفهانی پس از جذب این مربی برای کسب نتیجه در لیگ بیست و دوم تلاش بسیاری کردند اما در نهایت با یک امتیاز کمتر از پرسپولیس نایب قهرمان لیگ شدند.

پس از این نایب قهرمانی، زردپوشان اصفهانی به قهرمانی در لیگ بیست و سوم امیدوار شدند. این تیم برای فصل بیست و سوم روی نیمکت مشکلی نداشت چرا که مورایس قصد داشت به همکاری خود با این تیم ادامه دهد. به این دلیل مسئولان این باشگاه اصفهانی با جذب برخی بازیکنان خارجی و همچنین ستاره‌های داخلی فصل نقل و انتقالات را طوفانی آغاز کردند و از همان آغاز لیگ برتر خود را در قامت مدعی قهرمانی نشان دادند اما هفته به هفته شرایط زردپوشان اصفهانی تغییر کرد و نتایج سینوسی این تیم باعث شد تا زردپوشان اصفهانی با کسب عنوان سومی به کار خود در لیگ بیست و سوم پایان دهند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net