وضعیت مبهم ستاره اروپایی پرسپولیس بعد از یورو

Print Friendly, PDF & Email

با پایان قرارداد گئورگی گولسیانی و حضور این ملی پوش گرجستانی در یورو، اکنون همه نگاه‌ها به وضعیت توافق او با سرخ‌ها دوخته شده است.

به گزارش ایلنا، با پایان ماجراجویی تیم ملی گرجستان در جام ملت‌های اروپا، سرنوشت گئورگی گولسیانی در پرسپولیس مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. با وجود عملکرد نه‌چندان خوب و کسب نمره ۳ از ۱۰ در رقابت مقابل اسپانیا از سوی نشریه اکیپ، اعتبار این بازیکن به دلیل حضور در جام ملت‌های اروپا بالاتر رفته و گولسیانی پس از حضور مقابل پرتغال و اسپانیا می‌تواند مورد توجه باشگاه‌هایی از اروپا یا کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار بگیرد. همچنین پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس، شایعاتی از علاقه برترین تیم فوتبال هند یعنی موهان باگان برای جذب او به گوش می‌رسید.

گولسیانی که پیش از آغاز مسابقات با ۳۳ سال و یک ماه و ۴ روز سن تبدیل به مسن‌ترین بازیکنی شد که اولین بازی ملی خود با پیراهن گرجستان را تجربه می‌کند، حالا در چهارمین دهه زندگی خود دوران اوج را پشت سر می‌گذارد و با توجه به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه پرسپولیس، تمدید با این بازیکن از اولویت‌های تیم خواهد بود. با وجود احتمال پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر اما گولسیانی بارها به تعهد خود برای بازگشت به پرسپولیس تأکید کرده و سرنوشت این بازیکن می‌تواند با مدیریت صحیح از سوی باشگاه تعیین شود.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net