آذرپیرا و تقابلی جذاب با اسنایدر در پاریس

Print Friendly, PDF & Email

کمتر از دو هفته به شروع کار کشتی در المپیک زمان مانده و آذرپیرا از نظر بسیاری از کارشناسان کم شانس‌ترین عضو تیم ملی است ولی گاهی همین کم شانس‌ها کارهای بزرگ را انجام داده‌اند.

به گزارش ایلنا، آخرین نفری که برای تیم ملی کشتی آزاد سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را گرفت، امیرعلی آذرپیرا بود. مسابقات انتخابی آسیا اولین رویداد رسمی بزرگسالان بود که آذرپیرا به میدان رفت و اتفاقاً با سهمیه بازی‌های المپیک نشان داد کشتی‌گیر قابل اتکایی است.

هر چند اولین‌بار در مسابقات بین‌المللی کرواسی، نامش بر سر زبان‌ها افتاد. مدعی جوانی که با رفتن روی تشک از سد کایل اسنایدر عبور کرد و در نبرد با کامران قاسمپور دوبنده تیم ملی را پوشید. از همان‌جا بود که جرقه‌های یک ستاره نوپا را زد. حالا در المپیک باید به طور رسمی منتظر درخشش او باشیم. هر چند که به دلیل قرار نگرفتن بین هشت نفر برتر این وزن؛ او در سیدبندی جایی ندارد و همین باعث می‌شود تا امکان برخورد با هر حریفی را داشته باشد. شاید سخت‌ترین رقیب او احمد تاج‌الدینوف و کایل اسنایدر باشند اما او با غلبه بر اسنایدر در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی به لحاظ روانی آماده شده و همین کار را برای او آسانتر می‌کند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net