نکیسا: ۵ مرداد نواقص فولادشهر را به فدراسیون اطلاع دادی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد نواقص موجود در ورزشگاه فولادشهر را در تاریخ ۵ مرداد ماه به اطلاع فدراسیون فوتبال رسانده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، برگزاری دیدار ایران – قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با انتقادات و حواشی زیادی همراه بود، انتقادهای گسترده به کیفیت چمن این ورزشگاه که به ناراحتی مسئولان باشگاه ذوب‌آهن منجر شده است. آنها اعتقاد دارند اصراری برای میزبانی از تیم ملی نداشتند و به واسطه شرایط موجود سعی کردند همه بضاعت خود را برای میزبانی از تیم ملی به کار بگیرند.

در این رابطه نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن طی گفت‌وگویی با برنامه وقت اضافه رادیو ایران اظهار داشت: در تاریخ 5 مرداد ماه به ما ابلاغ شد که آقای قلعه‌نویی ورزشگاه فولادشهر و کمپ تمرینی ما را پسندیده‌اند و خواهان آن شدند که باشگاه ذوب‌آهن میزبان دیدار ایران و قرقیزستان باشد. ما تمام مسائل و نواقص را به فدراسیون فوتبال در همان زمان عرض کردیم و گفتیم که در راستای حرفه‌ای‌سازی ورزشگاه فولادشهر باید یک پروتکل را طی کنیم. این پروتکل در نهایت به این مسئله می‌رسید که مجوز برگزاری بازی‌های ملی و بین‌المللی را به دست بیاوریم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net