16

صبح روز شنبه 6 تیر ماه شماری از سلامتیاران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با برپایی تجمعی نسبت به عدم صدور احکام جدید حقوقی و تداوم پرداخت حقوق بر مبنای احکام سال ۱۴۰۳ دست به اعتراض زدند.
با گذشت بیش از دو سال از موعد اعمال افزایش حقوق و اصلاح احکام، مسئولان دانشگاه هر ماه با وعده «ماه آینده حکمها صادر میشود» کارکنان را امیدوار نگه داشتهاند، اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است. به گفته معترضان در شرایطی که هزینههای زندگی، اجاره مسکن، درمان و سایر مایحتاج روزانه چندین برابر شده، بسیاری از سلامتیاران همچنان حقوقی دریافت میکنند که متعلق به دو سال قبل است و هیچ تناسبی با وضعیت اقتصادی فعلی ندارد.