از رد پای ایجنت‌ها در نتایج بازی‌ها تا مدیران بله قربان‌گو

Print Friendly, PDF & Email

محمد علیپور، مدیرعامل سابق تراکتور که از مدیران خوشنام و موفق فوتبال ایران است، نظرات جالبی در خصوص عوامل ناکامی باشگاه‌های خصوصی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی دو پیام ویژه برای این تیم در فوتبال تبریز داشت که به نوعی با یکدیگر مرتبط بودند. یکی از آنها شکست تراکتور در کسب جام در هر دو تورنمنت معتبر فوتبال ایران یعنی لیگ برتر و جام حذفی در فصل جاری بود که ناکامی دیگری برای این تیم زیر نظر محمدرضا زنوزی رقم زد و دیگری صدای اعتراض هواداران به شیوه مدیریت و سیاست‌گذاری‌های این باشگاه بود که نتوانسته با وجود هزینه‌های قابل توجه، رضایت عمومی را جلب کند و همین شد که شعارهایی علیه زنوزی روی سکوها سر داده شد و مالک تراکتوری‌ها هم تصمیم گرفت به این بهانه قید ادامه تیم‌داری را زده و اعلام کند قصد دارد مالکیت باشگاه را واگذار کند.

به این بهانه سراغ محمد علیپور، یکی از خوشنام‌ترین و موفق‌ترین مدیران دهه گذشته فوتبال ایران رفتیم که علاوه بر دوران موفقش در نفت تهران، در دوران مالکیت زنوزی هم تجربه مدیریت در این باشگاه را داشته و بهتر می‌تواند در خصوص چرایی شکست پروژه مالکیت او در این ۷ سال صحبت کند. علیپور این موضوع را هم با نگاه کلی به رویکرد مدیریت ورزشی در ایران و هم مواردی که مربوط به شیوه مدیریتی خود زنوزی و اشتباهاتی که از نظر وی در نوع عملکردش وجود دارد مورد بررسی قرار داده است. گفتگوی او را می‌خوانید:

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net