در مورد خریداران ایرانی املاک در دبی چه فکر می‌کنید؟

Print Friendly, PDF & Email

بخش نظرسنجی

موضوع نظرسنجی جدید زمانه «خریداران ایرانی املاک در دوبی» است.

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

به تازگی مجموعه گزارشی تحت عنوان پشت پرده‌های دبی (Dubai Unlocked) نام برخی از صاحبان املاک در دبی را فاش کرد. در این میان مشخص شد که حدود هفت هزار ایرانی در سال ۲۰۲۲ صاحب ۹ هزار و ۴۰۰ ملک مسکونی در دبی بودند و ارزش این ویلاها و آپارتمان‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۲ در مجموع بالغ بر هفت میلیارد دلار می‌شده است.

در میان خریداران ایرانی ملک در دبی ده‌ها کلاه‌بردار، متهمان و محکومان پرونده‌های معروف فساد، فراریان تحت تعقیب، اختلاس‌گران، بدهکاران بانکی، رشوه‌دهندگان و رشوه‌گیرندگان، پول‌شویان و کاسبان تحریم و آقازاده‌ها دیده می‌شدند.

محمد امامی، محکوم سرشناس‌ پرونده اختلاس از بانک سرمایه، چند محکوم پرونده معروف پتروشیمی از جمله علی اشرف ریاحی و ده‎‌ها متخلف و بدهکار بانکی سرشناس، تعدادی از فرزندان هاشمی رفسنجانی همگی در دبی زمانی صاحب ملک بوده یا هستند. در مورد این ایرانیان در این گزارش می‌توانید بیشتر بخوانید.

داشتن ملک در دبی یا خارج ایران جرم تلقی نمی‌شود؛ اما چگونه است که بستگان افراد شاخص نظام و محکومان و متخلفان بانکی به راحتی اموال خود را از کشور خارج کرده و به صورت ملک سرمایه گذاری می‌کنند. در نظرسنجی جدید زمانه می‌خواهیم نظر شما را در این مورد جویا شویم. دلیل اقبال ایرانیان به داشتن ملک در کشورهای دیگر و به طور خاص دبی چیست؟ چرا خلافکاران دبی را برای خرید خانه انتخاب می‌کنند؟ به طور کلی، نظرتان در مورد حق سرمایه‌گذاری در خارج از کشور چیست؟

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

تا عصر سه‌شنبه ۲۲ خرداد برابر با ۱۱ ژوئن فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کنید.

پنل نظرسنجی «زمانه» می‌خواهد با رجوع مستقیم به شما دیدگا‌ه‌های مختلف‌تان را در مورد مسئله‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازتاب دهد.

پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق panel@radiozamaneh.com با ما در میان بگذارید.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net