دل فوتبالی‌ها برای زیدان روی نیمکت تنگ شده: لطفا برگرد

Print Friendly, PDF & Email

دوری زین‌الدین زیدان از نیمکت تیم‌های معتبر اروپایی طولانی شده است اما صبر استراتژیک او به معنای آن است که تا رسیدن به هدف دلخواهش منتظر می‌ماند.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه دلتنگ مربیگری است چون سه سال بعد از ترک سانتیاگو برنابئو هنوز فرصت مناسبی برای کار پیدا نکرده است. این مربی ۵۱ ساله در ژوئن ۲۰۲۱ از نیمکت رئال‌مادرید جدا شد اما حالا می‌گوید دوری‌اش از کنار زمین‌ها طولانی شده است: «اگرچه مربیگری انرژی خیلی زیادی از من می‌گیرد اما این دوری برایم آزاردهنده شده است. زندگی به عنوان مربی خسته‌ام می‌کند اما کمی برایش دلتنگ شده‌ام. به هر حال زندگی خوبی دارم و باید ببینیم چه وقت فرصت کار دوباره پیش می‌آید.»

دوران مربیگری زیدان با موفقیت‌های قابل توجهی همراه بود به خصوص در دو دوره کاری که با مادرید داشت. او در این تیم در ۱۱۴ بازی روی نیمکت نشست و عناوین قهرمانی بسیاری به دست آورد از جمله سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا. بعد از جدایی از رئال، رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی کردند درباره اینکه به تیم‌های مختلف باشگاهی و ملی از جمله منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ و تیم ملی فرانسه می‌رود.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net