سرنوشت مبهم نیمکت استقلال/ از نکونام تلاش از هلدینگ سکوت!

Print Friendly, PDF & Email

عده‌ای از هواداران اعتقاد داشتند که نکونام نتوانست تیمش را در 3 هفته پایانی درست مدیریت کند و به همین دلیل استقلال قهرمانی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، استقلال در نخستین فصل سرمربیگری جواد نکونام، نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. سرمربی آبی‌ها در فصلی که گذشت موفق شد بیش از ۲۰ هفته، تیمش را در صدر جدول رده‌بندی لیگ نگه دارد و با کسب بیشترین امتیاز برای «یک تیم نایب قهرمان» در تاریخ ادوار لیگ برتر، رکورد امتیازآوری را از این حیث بشکند. با این حال اما پس از پایان لیگ و از دست رفتن قهرمانی استقلال برخی جریان‌ها شروع به انتقاد از عملکرد نکونام کردند و این فضا به سکوها نیز کشیده شد.

عده‌ای از هواداران اعتقاد داشتند که نکونام نتوانست تیمش را در 3 هفته پایانی درست مدیریت کند و به همین دلیل استقلال قهرمانی را از دست داد. ضمن اینکه در طول فصل برخی از استقلالی‌ها نسبت به سبک بازی نکونام اعتراضات زیادی داشتند و سبک مربیگری او را مناسب تیم بزرگ استقلال نمی‌دانستند اما به هر شکل نکونام توانست در نهایت نمره قبولی بگیرد و تیمش تا دقایق پایانی بازی با پیکان به نوعی قهرمان لیگ برتر باشد و به خاطر گل آفساید پرسپولیس جام را از کف داد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net