وضعیت ستاره‌های احتمالی جام حذفی

Print Friendly, PDF & Email

هفت تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی برای صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی با یکدیگر پیکار خواهند داشت و نگاه‌‎های زیادی خیره به ستاره‌ها است.

تنها نماینده لیگ آزادگان که دست بر قضا شانس صعود به لیگ برتر را هم دارد باید پذیرای آلومینیوم اراک باشد. تیم تحت هدایت مجتبی حسینی پس از شکست دادن پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، به چیزی جز صعود به نیمه‌نهایی نمی‌اندیشد و احتمالا حساب ویژه‌ای روی درخشش شروین بزرگ باز کرده است. مهاجم بلندقامت ایرالکو پس از درخشش غیرمنتظره مقابل پرسپولیس، به ترکیب اصلی آلومینیوم نزدیک شد و در جدال با صنعت‌نفت هم موفق شد تیمش را از شکست نجات دهد. او احتمالا برای رویارویی با نماینده یزد هم جزو مهره‌های تاثیرگذار آلومینیوم خواهد بود. بازیکنی که علاقه خاصی به زدن گل‌های زیبا دارد.

بازی برگشت 2 تیم را در لیگ به یاد بیاورید. مسابقه‌ای که با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد و ریکاردو آلوز با گلی تماشایی، تی‌تی‌ها را پیش انداخت. البته که این گل دوام نداشت و میزبان به گل تساوی دست پیدا کرد. ستاره پرتغالی تیم حمید مطهری در مصاف با فولاد مرد اول میدان بود و یک گل زد و یک پاس گل داد تا نشان دهد از آمادگی خوبی برخوردار است. تراکتور با روی کار آمدن مسئول جدید فنی، باختی نداشته و در 2 بازی اخیرش در لیگ هم به 2 پیروزی 2 بر صفر دست یافته و کلین‌شیت کرده است. حالا آن‌ها به سد محکمی چون مس رفسنجان رسیده‌اند که سابقه حذف استقلال تهران را در کارنامه خود دارد و به این راحتی پا پس نخواهد کشید.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net