کارخانه: اکبری تازه به دوران رسیده نیست

Print Friendly, PDF & Email

پر افتخار ترین مربی لیگ‌های والیبال ایران گفت: تغییر نسل دادیم و باید نسبت به بازیکنان جدید و جوان‌مان صبورتر باشیم و برای کسب موفقیت از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

کارخانه با اشاره به عملکرد خوب تیم ژاپن گفت: مواقعی است که تیم‌مان از نظر فنی به نسبت رقبا ضعیف‌تر است. مانند ژاپنی‌ها که از نظر قد با بازیکنان تیم‌های بزرگ دنیا فاصله دارند و این ضعف را با جنگندگی و مبارزه کردن و تسلیم نشدن و تلاش مضاعف جبران می‌کنند بازیکنان تیم والیبال ایران نیز باید از آن‌ها الگو بگیرند. در تیم ملی ایران و در قسمت اثربخشی که نقش بازیکنان پایین بود باید این مسئله پررنگ‌تر شود. قطعا این ضعف با هم‌افزایی، اتحاد و ایجاد حس همدلی جبران می‌شود. امیدوارم برای بقای والیبال تلاش کنیم. بالا بودن پرچم والیبال، هرکس که روی این سفره است را منتفع می‌کند و باید تلاش کنیم تا در سایه همدلی و همبستگی پیمان اکبری و تیمش موفق شوند که موفقیت اکبری پرچم مربیان ایرانی را بالا می برد.

مربی با سابقه والیبال ایران درخصوص برکناری پائز گفت: در مقطعی شرایطی به وجود آمد که سایر رشته‌ها در هر محفلی می‌گفتند باید برویم و از تیم ملی والیبال ایران یاد بگیریم. به هرحال فدراسیون احساس کرد که باید یک شوکی بدهد و امیدوارم که این شوک خودش را در هفته سوم نشان بدهد. فدراسیون والیبال باید به مردم و مسئولین جوابگو باشد. البته فدراسیون والیبال تلاشش را کرد. پائز آمد و زحمتش را کشید او سال‌هاست کار مربیگری می‌کند اما به هر ترتیب کار پائز در تیم ایران نگرفت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net