کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس در دست تغییر

Print Friendly, PDF & Email

در دو سال گذشته تیم امید پرسپولیس هم یکی از مدعیان قهرمانی در این رده بوده اما شاید در اختیار قرار دادن بیشتر بازیکنان مؤثر این تیم برای حضور در تمرینات تیم بزرگسالان اجازه نداد تا این تیم شایسته بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش ایلنا، تغییرات در تیم‌های پایه و آکادمی از زمان مدیریت سمیعی و شکوری معاون وقت باشگاه پرسپولیس در این باشگاه آغاز شد که درصدد تغییرات در تیم‌های پایه و تزریق انرژی جدید به آکادمی باشگاه بودند. آنها محسن خلیلی را در بدو اقدامات‌شان به عنوان مدیر آکادمی انتخاب کردند و بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در بدو ورودش به این مجموعه در تیرماه 1400 برنامه 5 ساله‌ای به باشگاه ارائه داد که حالا سه سال از آن زمان گذشته است.

تیم‌های پایه در بدو حضور خلیلی با مشکلات بسیاری در خصوص زمین و امکانات و سخت‌افزاری مواجه بودند و بازیکنان در خصوص خوابگاه و سایر موارد اولیه مشکلات زیادی داشتند. یکی از اصلی‌ترین مشکلات به این نکته باز می‌گشت که زمین تمرین و مسابقه تیم‌های پایه در دست پیمانکار بود اما بعد از مدتی زمین درفشی‌فر از پیمانکار گرفته شد. دغدغه توپ تمرینی و آب معدنی و سایر مسائل نیز با گرفتن ورزشگاه درفشی‌فر به شکل کامل برطرف شد و شرایط برای تیم‌های پایه و مربیان‌شان و آنچه برای پیشرفت لازم بود، مهیا شد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net