یزدانی و درخششی که انتظارش را نداشتیم

Print Friendly, PDF & Email

قبل از این مسابقات و در چند ماه گذشته حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد که حسن یزدانی به دلیل جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی به این رقابت‌ها اعزام نشود.

به گزارش ایلنا، هشت ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت باعث شده بود تا همه منتظر بمانند و ببینند که شیر کشتی ایران با چه حالی روی تشک حاضر می‌شود. مسابقات بین‌المللی مجارستان آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی قبل از المپیک بود که حسن یزدانی برای محک زدن خود در آن به میدان ‌رفت. قبل از این مسابقات و در چند ماه گذشته حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد که حسن یزدانی به دلیل جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی به این رقابت‌ها اعزام نشود. خواست علیرضا دبیر و فدراسیون کشتی این بود که برای اطمینان از وضعیت حسن یزدانی او باید به تورنمنت مجارستان اعزام شود. مسابقاتی که به محلی دوباره برای درخشش نابغه کشتی ایران تبدیل شد و او همانند شیری که از قفس آزاد شده باشد، به رقبایش هجوم برد. قهرمان 9 مداله کشتی ایران برای نشان دادن میزان آمادگی‌اش، کشتی‌گیران پورتوریکو، ژاپن و قزاقستان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت تا مشخص شود که او برای حضور در المپیک و کسب دهمین مدال خود در این بازی‌ها آماده است.

حسن یزدانی که بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو کتف خود را عمل کرده بود، هشت ماه گذشته را به درمان و بهبودی کتف خود اختصاص داد و شاید برخلاف تصورات بسیاری او در مجارستان فراتر از حد تصور ظاهر شد. او هیچ دردی را از ناحیه کتف احساس نکرد و حریفانش را هم طبق روال همیشگی با امتیاز عالی و قبل از اتمام وقت قانونی شکست داد. این کشتی‌هایی که حسن یزدانی از خودش نشان داد، حکایت از بازگشت قدرتمندانه او به ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های المپیک دارد. به نظر فدراسیون کشتی و کادرفنی هم متوجه میزان آمادگی حسن یزدانی و بهبود کتف آسیب دیده او شده‌اند و این یعنی تکلیف وزن 86 کیلوگرم مشخص شده است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net