بیانیه شماره ٢ جنبش متحد جوانان انقلابی ایران

Print Friendly, PDF & Email

 

دوباره اذان صبح، صدایی برای گرفتن جان رفقایی آزادی‌خواه و دربند بود که پس از ماه‌ها شکنجه و بلاتکلیفی در زندان‌های رژیم جمهوری اسلامی در سحرگاه روز دوشنبه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۲ به طناب دار آویخته شدند و برای همیشه در یادمان شهدای جنبش رهایی‌بخش ملیت‌های تحت ستم جای گرفتند.

جنبش متحد جوانان انقلابی ایران کمال همدردی و همدلی خود را با خانواده‌های شهیدان، پژمان فاتحی، محمد فرامرزی، وفا آذربار و محسن مظلوم و همچنین خانواده‌ی شهیدان محمد قبادلو و فرهاد سلیمی که در چند روز گذشته به چوبه‌ی دار سپرده شدند اعلام می‌دارد و جانباختن رفقای راه رهایی را به همه ملت‌های ستم دیده ایران تسلیت عرض می‌دارد.

جنبش متحد جوانان انقلابی ایران در این هنگامه از تاریخ و گذار انقلابی، به‌عنوان بخشی از نیروهای مترقی که در این مسیر برای رهایی ملت‌های تحت ستم از چنگال رژیم اسلامی در تلاش است از تمام همراهان و همرزمان و رفقای انقلابی می خواهد که با اعتصابات سراسری در سه شنبه مورخ  ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ همراهی کنند و نه تنها از این طریق همدردی با خانواده های داغ دیده را اعلام کنیم بلکه اتحاد و همبستگی ملیت های تحت ستم را نیز مجددا به نمایش بگذاریم.

همچنین از نیروهای مترقی انقلابی درخواست همراهی و  فراخوان برای اعتراضات در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ را داریم.

جنبش متحد در راستای رسالت خود در بیانیه اول در تابستان گذشته نیز اعلام کرد که نیروهای انقلابی باید از مردم در برابر رژیم اسلامی دفاع کنند همچنان که تا به امروز این اتفاق مشهود بوده است اما باید از وضعیت موجود که جنبش های دهه های گذشته را نیز به ناکجاآباد کشاند خارج شوند و به جای تحلیل انرژی انقلاب و رفقای انقلابیمان و نظاره گر بودن اعدام های صورت گرفته و در پیش رو، اینبار خون در برابر خون را معیار قرار دهند تا رژیم اسلامی بیش از پیش با گستاخی تمام رو به اعدام فله ای جوانان در بندمان نکند. این خواسته‌ی اصلی جنبش متحد جوانان انقلابی ایران را بشنوید و در راستای تحقق آن ما را در روزهای پنجشنبه و جمعه( ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) در خیابان همراهی و پشتیبانی کنید تا به جای ماتم و عزا برای رفقای اعدامیمان به یادشان ایستاده به انتقام از رژیم مرگ برخیزیم.

به یاد آنان که یادشان سرشار از جاودانگیست، مقاومت زندگیست.

جنبش متحد جوانان انقلابی ایران

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net