دخالت اعراب در تصمیم شورای امنیت پوششی برای ادامه نسل‌کشی است!

نادر ثانی

Print Friendly, PDF & Email

مطلب زیر برای اطلاع خوانندگان از نظرات موجود در مورد لشکر کشی دولت صهیونیستی اسراییل به غزه و کرانه باختری و نسل کشی فلسطینیان توسط این دولت و حامیان امپریالیستش ترجمه و به این ترتیب در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (برابر با ۱ دی‌ماه ۱۴۰۲)

برگردان به فارسی از نادر ثانی

جبهه خلق برای آزادی فلسطین (PFLP): دخالت اعراب در تصمیم شورای امنیت پوششی برای ادامه نسل‌کشی است!

جبهه خلق برای آزادی فلسطین دخالت اعراب در صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت را محکوم می‌کند. قطعنامه‌ای که به عنوان پوششی برای نسل‌کشی مداوم علیه مردم فلسطین عمل می‌کند.

پذیرفتن قطعنامه اخیر از طرف کشورهای عربی مربوط به ایفای نقش آنها در غوغایی که صرفاً با هدف مواجهه با فشارهای خیابانی و صدور تصمیمی است که صرفاً برای ممانعت از هرگونه تلاش واقعی برای توقف تجاوز به کار می‌رود، می‌باشد. قطعنامه‌ای که صرفاً به عنوان همکاری و تسلیم در برابر اهداف تجاوز و دستورات ایالات متحده آمریکا قابل تفسیر است.

شورای امنیت و کل نظام بین‌الملل با صدور این قطعنامه‌ بار دیگر عدم مشروعیت خود را تأیید کردند، زیرا که ابزاری برای توجیه کشتار و نسل‌کشی و پوشش جنگ‌های استعماری و سیاست‌های تهاجمی ایالات متحده آمریکا می‌باشند.

جبهه خلق همچنین سلسله وتوهای ایالات متحده آمریکا علیه اصلاحات روسیه در قطعنامه‌ را که خواستار آتش‌بس فوری بود چیزی جز اصرار ایالات متحده آمریکا بر تکمیل نسل‌کشی با پوشش رسمی اعراب نمی‌داند.

جبهه از توده‌هایی که در خیابان‌های عربی هستند می‌خواهد تا هر گونه خشم خود را علیه دست‌اندرکاران این مسخره‌بازی که به قیمت خون مردم ما برگزار می‌شود نشان دهند و همه مسئولین را در سطح کشورهای عربی پاسخگو کنند.

جبهه خلق در پایان بیانیه خود از دوستان فلسطین، جنبش‌های همبستگی و مردم آزاده جهان می‌خواهد که این تصمیم را نپذیرند و مبارزه را در همه اشکال آن علیه دولت‌ها، منافع و پایگاه های کشورهای متجاوز تشدید کنند. با تایید اینکه خون بیگناهان غزه تمام جهان را غرق خواهد کرد. بر سر اجساد کودکان فلسطینی صلحی برای هیچکس وجود نخواهد داشت.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین

بخش مرکزی رسانه

۲۲ دسامبر ۲۰۲۳

نادر ثانی
0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net