منچستر و زمان 33 ساله برای بازگشت/ فاجعه برای تیمی که دوستش داشتیم

Print Friendly, PDF & Email

منچستریونایتد باز هم شکست خورد تا امیدواری‌های اندکی که در مورد بهبود روند این تیم به وجود آمده بود خیلی زود از بین روند و باز هم روند سینوسی شیاطین سرخ ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا سرجیم راتکلیف مالک جدید و ثروتمند باشگاه منچستریونایتد هفته گذشته هشدار داده بود که بازسازی منچستریونایتد در حدی که این تیم بتواند قهرمانی لیگ برتر را دوباره کسب کند، دست کم سه سال زمان لازم دارد. اما اگر قرار باشد عملکرد این تیم مقابل فولام که منجر به شکست خانگی 2-1 آنها شد را در نظر بگیریم به نظر می‌رسد که برای رسیدن این تیم به قهرمانی لیگ برتر به جای سه سال، نیاز به 33 سال زمان باشد!

شاگردان مارکو سیلوا در تیم فولام از هفته اول لیگ به بعد که توانسته بودند اورتون را در زمین حریف شکست دهند هیچ بردی خارج از کراون کاتج (ورزشگاه خانگی فولام) کسب نکرده بودند و نکته جالب‌تر اینکه این تیم 21 سال بود که در اولدترافورد به برد نرسیده بود. اما این تیم روز شنبه خیلی زود فهمید که ورزشگاه اولدترافورد این بار خیلی متفاوت است و درست مثل ورزشگاه خانگی این تیم شده بود و یونایتد آنقدر در این ورزشگاه ضعیف شده که فولامی‌ها می‌توانستند نیمه اول را حتی با اختلاف سه گل هم به سود خود پایان دهند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net