پیام کمیته مرکزی کومه‌له در ستایش پیروزی اعتصاب عمومی دهم بهمن ماه

کمیته مرکزی کومه‌له

Print Friendly, PDF & Email

مردم مبارز!
روز دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ صفحه درخشان دیگری به مبارزات ریشەدار مردم کردستان اضافه گردید. اعتصاب قاطعانه شما جوابی دندانشکن به جمهوری اسلامی بود که اقدامات جنایتکارانه و ماشین کشتارش را در زندان‌ها متوقف نمی‌کند. پاسخ کوبنده مردم حق‌طلب و آزادیخواه کردستان به فراخوان اعتصاب عمومی در اعتراض به اعدام‌های اخیر، آشکارا نشان داد که چه ارادە محکمی در پشت مبارزه جهت رسیدن به پیروزی در کردستان خوابیده وچگونه مردم کردستان انقلاب ژینا را خود جرقه برپایی آن‌را زدند، در سنگرها و عرصه‌های جدیدی که ریشه در سنت‌های پیشرو جنبش انقلابی خلق کرد دارند، ادامه خواهند داد. مردم کردستان نشان دادند که اعدام جبونانه جوانان در زندان‌های رژیم، نه تنها اراده آن‌ها را متزلزل نخواهد کرد بلکه با نیروی دو چندان بیشتر اهداف و آرمانهای پیشرو خود را پی می‌گیرند.
مردم کردستان نشان دادند که به حق شایسته آنند تا در جامعه‌ای آزاد، برابر و مرفه و در امنیت و آسایش زندگی کنند. آن‌ها نشان دادند که دیگر اجازه نخواهند داد که حقوق اولیه و انسانی و کرامتشان پایمال شده و اعدام فرزندان دربند خود را برای رژیم اسلامی بسیار هزینه‌بردار کردند. به این مناسبت به مردم انقلابی کردستان در به پیروزی رساندن این حرکت تاریخی صمیمانه تبریک می گوییم و از همه رفقای کومه‌له در داخل کشور و نیز رفقای دست اندرکار امور اطلاع رسانی کومه‌له در تلویزیون و در شبکه‌های اجتماعی که تمام ۲۴ ساعت گذشته را با شور و پیگیری بدون یک دقیقه اتلاف وقت در خدمت پیروزی این اعتصاب عمومی بکار گرفتند دست مریزاد می گوییم . همچنین به همه نیروها و افرادی که افتخار شرکت در شکل‌گیری این کمپین دادخواهانه را داشتند، درود می‌فرستیم.
ما می‌دانیم که تا رسیدن به پیروزی سرنوشت‌ساز، راه‌های پر پیچ دیگری پیش پای ماست که باید همه نیروی خود جهت پیمودن آنرا گام به گام به میدان آوریم. پیروزی اعتصاب سراسری دهم بهمن ماه گامی محکم و پیگیرانه در مسیری بود که در آینده نه چندان دور بساط اعدام شکنجه و اعدام را در این کشور بر خواهد چید.

کمیته مرکزی كۆمه‌له
(سازمان کردستان حزب کمونیست ایران)
دهم بهمن ۱۴۰۲
۳۰ ژانویه ۲۰۲۴

میز احزب
0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net